Referencer

Barm, I.V. (2005). Gyserslottet. Middelfart: SIS akademi forlag.

Boström, L (2004 ). Lärende & metod. Jönköping: Högskolan for lärende og kommunikation.

Boström, L. og Schmidt, S.E. (2004). At lære på den bedste måde. Middelfart. SIS akademi forlag.

Csikszentmihalyi, M. (1991). Flow - om optimaloplevelsens psykologi. København: Munksgaard.

Dunn & Dunn (1993). Teaching Secondary Students Through Their Individual Learning Styles. New York: Allyn and Bacon

Dunn og Griggs (ed.)(2003). Synthesis of the Dunn and Dunn Learning-Style Model Research New York: St. John`s University.

Knoop, H. H. (2002). Leg, Læring & Kreativitet - Hvorfor glade børn lærer mere. København: Aschehoug.

Knoop, H. H. (2004a). Om kunsten at debattere natur, intelligens og pædagogik. Kognition og Pædagogik, 14. årgang nr. 51.

Knoop, H. H. (2004b). Om kunsten at finde flow i en verden, der ofte forhindrer det. Kognition og Pædagogik, 14. årgang nr. 52.

Mortensen, L.S. (2004). Vulkaner og jordskælv - den indre glød.

Middelfart: SIS akademi forlag

Schmidt, M og Østergård, A (2004). HC Andersen - Svaneungen. Middelfart: SIS akademi forlag

Schmidt, S.E. og Boström L (2004). At lære på den bedste måde. Middelfart: SIS akademi forlag